Mina känslor är all over the place

Jag vet inte om det är nått man får med på köpet när man blivit förälder!?

Jag har alltid varit blödig och bölig, men nu är det verkligen udden till hysteriskt.

I morse var det kört.

Victoria och Daniel har fått en prinsessa (om någon missat det).

Jag kände hur lycklig jag blev och hur mina ögon vattnades som saftiga meloner!?

Jag känner inte Vickan eller Danne!? Inte ens lite.

Jag funderade ett tag och det måste vara Ockelbo och "vårat" rike som gör det (My family).

Jag tänker såklart på min underbara prins från Ockelbo - Prins Mattis!? som stolt uppgraderat sin post till Kung då Jack nu titulerar som prins - Prins Jack.

Jag kan inte komma på vad det annars skulle vara som får mig att bli så dramatisk och hysteriskt känslig!?

Jag menar, Anna och Martin, Malin och Kenneth och Nadja och Kevin har säkert oxå fått barn någonstans i landet (inte Ockelbo) - And i dont care!?

Märkligt?



/Mamman








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0