Look who's talking now

Häromdagen såg jag en tjej som fick snowjoggings att se snyggt ut? Jag vet inte hur det är möjligt men hon gjorde det!

Märkligt.

Själva skorna passade egentligen inte in och hon såg heller inte ut som en snowjogging girl.

Men tammetusan vad hon bar upp dojjorna snyggt!.

Jag ägde faktiskt ett par rosa en gång i tiden, jag var kanske 5.

Stil poäng till snowjogging tjejen och för en kort sek önskade jag att dom satt på mina fötter? (Poängterar att det var svinkallt ute) kan ha bidragit till min längtan efter just hennes skor.

Sek efter ser jag en farbror med liknande skor och bilden av hur FULA snowjoggings är, kom flaschandes förbi.

Jag vill inte längre ha ett par.

Ser nu att dom heter inte ens snowjoggings? utan snowjoggers.

Jag har i 25 år sagt snowjoggings?

Vill fortf inte ha några.....barnet kan få ett par höhö.








/ Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0